laugardagur, febrúar 26

Vilken dag!

Ja hej allihopa! Sitter på jobbet och försöker att göra färdigt några uppgifter jag inte hann med i veckan. Eftersom dygnet inte räcker för allting jag behöver göra måste man visst använda helgerna med. Meningen var att jag skulle sjunga i morse, men det blev visst inte av så jag bestämde mig för att jobba lite istället. Hoppade in i gymmet innan, och gjprde några träningar, bara för att hålla sig i form, haha!
På måndags morgon ska jag på ett service flyg til Köpenhamn med Icelandair, så jag tar ledigt från jobbet då och tisdag också. Annars är det inte mycket ått säga ifrån egentligen. Allting bara flyter sin väg som vanligt.....fast mer att göra liksom, vilket är bra :)
Så fort jag har något verkligen intressant, skriver jag igen.
Tills dess....

Ha det!

|